Tuesday 10 September 2013

aduh! bosan...

i lurf pepel said... assalamualaikum wbt.

selamat petang weiiiiii...
alamakkkkk... bosannya kat ofis... time takda kerja ni...
nak tido tak dapat...
nak bejalan2 meronda tak boleh...
nak makan dah kenyang...
adoiiii....
kalau gaji ribu riban duduk bosan dalam ofis ni pon x happy jugak..
kalau gaji ciput tak cukup la pulak...
kawan aku kat department finance ada jeee kerja dia nak kena buat.. untunglaaa...


kerja aku hari ini kat ofis cuma:

1. labelling files
2. photocopy
3. implementing 5s...
4. nyum nyum (lunch)
5. toiletttt ( asik nak buang je sesejuk ofis ni)
6. bosan
7. arghhhhh
8. hmmmm...
9. dengar lagu (mp3 player)
10. tidur dalam jaga...!!!

hahahaha.. bukan aku malas tapi aku memang tak di bagi kerja.. sebab aku ni cuma budak praktikal..
tak boleh nak tengok fail2 confidential.. sabaqqqqqqqqqqqqqqqqqqq jelaaa....

in memories: bidikbidik


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...